Contact & Vragen

Heb je een vraag voor Staantribune? Kijk dan eerst hieronder bij de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, heb je een inhoudelijke vraag of een andere Staantribune-gerelateerde vraag? Neem dan hieronder contact met ons op via het contactformulier.

Jouw abonnement

Adreswijziging, nummer niet ontvangen, opzeggen en voor al je andere vragen over je abonnement, kun je terecht bij Abonnementenland (NIET voor bestellingen in de webshop)!

Abonnementenland

Webshop & inhoud magazine

Staat je vraag niet bij de Veelgestelde Vragen hieronder? Vul dan onderstaand formulier in voor vragen over de webshop, inhoudelijke vragen over het magazine of andere Staantribune-gerelateerde vragen, zoals informatie over adverteren.

Overige gegevens

  • Postadres Staantribune Media
    Europalaan 400-6e
    3526 KS Utrecht
  • KVK-nummer 681545477
  • BTW-nummer NL857323842B01

Veelgestelde vragen

  • Ik wil een abonnement!

    Een abonnement (of proefabonnement) op Staantribune kan je hier afsluiten. Je abonnement gaat automatisch in met ingang van het eerstvolgende nummer.

  • Ik wil een naam- of adreswijziging doorgeven

    Dat kan je zelf online regelen via Abonnementenland. Ga naar deze pagina en klik op ‘Ik wil mijn adres wijzigen’. Vul het formulier in en verstuur deze. De adreswijzigingen worden direct verwerkt, tenzij je een toekomstige wijzigingsdatum opgeeft.

  • Ik wil mijn abonnement opzeggen

    Je abonnement opzeggen kan hier via Abonnementenland. Als redactie hebben we daarmee geen bemoeienis. Kies de optie ‘Ik wil mijn abonnement beëindigen’.

  • Ik wil mijn abonneenummer opvragen

    Je abonneenummer is op te vragen bij Abonnementenland met je e-mailadres waarmee je het abonnement hebt afgesloten.

  • Ik wil mijn betaalwijze aanpassen

    Voor vragen over de betaalwijze kun je het contactformulier van Abonnementenland invullen.

  • Ik heb een klacht over mijn abonnement

    Klachten over het abonnement worden afgehandeld door Abonnementenland. Als redactie hebben wij daarmee geen bemoeienis. Kies voor de optie ‘Ik heb een klacht’ en vul vervolgens het formulier in.

  • Ik heb een andere vraag

    Heeft je vraag betrekking tot je Staantribune-abonnement en kan je je antwoord niet vinden? Neem dan hier contact op met Abonnementenland en kies voor de optie ‘Ik heb een andere vraag’.

  • Hoe kan ik een abonnement cadeau geven?

    De verschillende abonnementen kan je HIER afsluiten (scroll naar beneden naar ‘Word abonnee’). Kies bij type abonnement ‘Cadeau-abonnement’ en vul vervolgens op het formulier eerst de gegevens van de ontvanger in en bij factuuradres je eigen gegevens.

    Cadeau-abonnementen stoppen automatisch na afloop van de abonnementsperiode. Bij cadeau-abonnementen is een welkomstgeschenk niet mogelijk.

  • Ik heb mijn welkomstgeschenk niet ontvangen

    Welkomstgeschenken bij een Staantribune-abonnement worden altijd drie tot vijf weken na afsluiten van het abonnement verzonden. Het wordt dus niet tegelijk met een nieuwe editie verzonden! Het kan dus eerder of later arriveren dan een nieuwe editie.

  • Hoe lang loopt mijn abonnement nog door?

    Voor vragen over de duur van je abonnement kun je terecht bij Abonnementenland, de instantie die namens Staantribune de abonnementen beheert.

  • Ik wil een eerdere editie bestellen

    Voorgaande edities zijn te koop in onze webshop (zolang de voorraad sterkt). Edities die zijn uitverkocht zijn alleen nog digitaal verkrijgbaar in onze webshop.

  • Ik heb mijn bestelling uit de webshop nog niet ontvangen

    Bestellingen in onze webshop die zijn geplaatst vóór 22.00 uur, worden dezelfde werkdag verzonden. Alle bestellingen ná 22.00 uur worden dus de volgende werkdag verzonden. Het is niet handig om het om, pakweg, 21.59 uur te bestellen, als het heel erg spoed heeft. Het systeem heeft een paar minuten nodig om alles te verwerken. Het risico ligt altijd bij jou als besteller. Normaliter wordt het uiterlijk binnen drie werkdagen bezorgd.

    Je kunt de status van je bestelling volgen via een Track & Trace-code die je per mail ontvangt (let op dat je je mailadres dus correct invult!). Wij verzenden via verschillende bezorgdiensten. Waar een bestelling zich exact bevindt, zie je dus via de T&T, wij hebben er niet meer zicht op dan dat via de link wordt aangegeven.

    Mocht je je bestelling na meer dan drie werkdagen nog niet hebben ontvangen, controleer dan het (aflever)adres en de postcode die je hebt opgegeven bij de bestelling en mail ons het ordernummer via ons contactformulier. En check vooral ook even thuis. Wellicht heeft vrouw-/manlief de bestelling ergens anders neergelegd. Geloof ons: dat gebeurt erg vaak! 😉

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Je kunt de status van je bestelling volgen via een Track & Trace-code die je per mail ontvangt (let op dat je je mailadres dus correct invult!). Wij verzenden via verschillende bezorgdiensten. Waar een bestelling zich exact bevindt, zie je dus via de T&T, wij hebben er niet meer zicht op dan dat via de link wordt aangegeven.

    Hou er rekening mee dat alle bestellingen ná 22.00 uur de volgende dag worden verzonden. Het is ook niet handig om het om, pakweg, 21.59 uur te bestellen, als het spoed heeft. Het risico ligt altijd bij jou als besteller. Normaliter wordt het uiterlijk binnen drie werkdagen bezorgd.

  • Ik woon in het buitenland, kan ik iets bestellen in de webshop?

    Ja, dat is uiteraard mogeljk.

    De verzendkosten naar landen buiten Nederland (dus ook naar buurlanden België en Duitsland) zijn wel hoger dan de verzendkosten binnen Nederland.

  • Is Staantribune ook in België te koop?

  • Hoe kan ik een digitale uitgave openen?

  • Is Staantribune te volgen op social media?

  • Waar kan ik jullie podcasts vinden?

    De Staantribune Podcasts zijn te vinden op onder meer Spotify en Apple Podcasts en andere reguliere podcastkanalen.

  • Is Staantribune digitaal verkrijgbaar?

    Staantribune is alleen als digitale versie verkrijgbaar indien de papieren versie van een editie is uitverkocht. In dat geval is deze editie als PDF verkrijgbaar in onze webshop. Wij versturen geen PDF’jes na aan abonnees.

  • Ik heb als abonnee mijn magazine niet ontvangen

    Ga naar deze pagina bij Abonnementenland en kies voor ‘Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen’. Vul uw gegevens in en er wordt dan zo spoedig mogelijk een nummer nagezonden.

  • Ik heb mijn welkomstgeschenk niet ontvangen

    Welkomstgeschenken bij een Staantribune-abonnement worden altijd drie tot vijf weken na afsluiten van het abonnement verzonden. Het wordt dus niet tegelijk met een nieuwe editie verzonden! Het kan dus eerder of later arriveren dan een nieuwe editie.

  • Ik heb mijn bestelling uit de webshop nog niet ontvangen

    Bestellingen in onze webshop die zijn geplaatst vóór 22.00 uur, worden dezelfde werkdag verzonden. Alle bestellingen ná 22.00 uur worden dus de volgende werkdag verzonden. Het is niet handig om het om, pakweg, 21.59 uur te bestellen, als het heel erg spoed heeft. Het systeem heeft een paar minuten nodig om alles te verwerken. Het risico ligt altijd bij jou als besteller. Normaliter wordt het uiterlijk binnen drie werkdagen bezorgd.

    Je kunt de status van je bestelling volgen via een Track & Trace-code die je per mail ontvangt (let op dat je je mailadres dus correct invult!). Wij verzenden via verschillende bezorgdiensten. Waar een bestelling zich exact bevindt, zie je dus via de T&T, wij hebben er niet meer zicht op dan dat via de link wordt aangegeven.

    Mocht je je bestelling na meer dan drie werkdagen nog niet hebben ontvangen, controleer dan het (aflever)adres en de postcode die je hebt opgegeven bij de bestelling en mail ons het ordernummer via ons contactformulier. En check vooral ook even thuis. Wellicht heeft vrouw-/manlief de bestelling ergens anders neergelegd. Geloof ons: dat gebeurt erg vaak! 😉

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Je kunt de status van je bestelling volgen via een Track & Trace-code die je per mail ontvangt (let op dat je je mailadres dus correct invult!). Wij verzenden via verschillende bezorgdiensten. Waar een bestelling zich exact bevindt, zie je dus via de T&T, wij hebben er niet meer zicht op dan dat via de link wordt aangegeven.

    Hou er rekening mee dat alle bestellingen ná 22.00 uur de volgende dag worden verzonden. Het is ook niet handig om het om, pakweg, 21.59 uur te bestellen, als het spoed heeft. Het risico ligt altijd bij jou als besteller. Normaliter wordt het uiterlijk binnen drie werkdagen bezorgd.

  • Ik woon in het buitenland, kan ik iets bestellen in de webshop?

    Ja, dat is uiteraard mogeljk.

    De verzendkosten naar landen buiten Nederland (dus ook naar buurlanden België en Duitsland) zijn wel hoger dan de verzendkosten binnen Nederland.

Stuur ons een bericht

Staat je vraag niet bij de Veelgestelde Vragen? Vul dan onderstaand formulier in voor vragen/opmerkingen over bestellingen, inhoudelijke vragen over het magazine of andere Staantribune-gerelateerde vragen. Voor alle vragen over abonnementen verwijzen we je door naar Abonnementenland (klantenservice@aboland.nl / www.aboland.nl)

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.